Valencia CF25 agosto 2024

COMUNICAT OFICIAL | HUGO GONZÁLEZ

El Valencia CF ha aconseguit un acord amb el FC Cartagena per a la cessió d'Hugo González per una temporada, fins al 30 de juny de 2025.

El jove futbolista valencià va arribar a l'Acadèmia VCF amb 7 anys i des de llavors ha progressat fins a aconseguir l'elit sabent representar els valors de la nostra pedrera. Després d'aconseguir un gran rendiment amb el VCF Mestalla i després de 13 temporades en les categories inferiors del Club, aquesta passada temporada va debutar amb el primer equip en partit oficial i des de llavors ha participat en 9 partits de LALIGA EA Sports i 1 de la Copa del Rei.

Al llarg d'aquesta passada temporada, a més, ha competit amb el VCF Mestalla en el Grup III de Segona RFEF anotant 10 gols i sent un dels futbolistes més destacats del conjunt dirigit per Miguel Ángel Angulo.

Des del Valencia CF li desitgem la millor de les sorts en aquesta nova etapa en LALIGA Hypermotion.